Събития

Mероприятия, свързани с работата на новото звено

17 февруари 2014 г. - среща във Враца

При организирана във Враца приемна с граждани, енергийният омбудсман на „ЧЕЗ България” Радослав Димитров се срещна с кмета на общината инж. Николай Иванов. Кметът сподели притесненията на гражданите от високите сметки и препоръча да се търси решение на проблема под формата на социален пакет, който да включва преференции при определен обем на потребена електроенергия от домакинство. Инж. Николай Иванов каза също, че е добре по-често да се правят отворени приемни на омбудсмана и представители на „ЧЕЗ България” с гражданите. По повод служебните взаимоотношения между общинската администрация и експертите на електроснабдителното дружество във Враца, инж. Иванов даде оценка, че при възникнали проблеми винаги е имало добро партньорство и взаимодействие.

03 февруари 2014 г. - среща в Кюстендил


Радослав Димитров, се срещна с клиенти на компанията в открита приемна в Кюстендил.
Омбудсманът разговаря с потребители на услугите на ЧЕЗ в региона и приемаше техни сигнали и предложения. Радослав Димитров се срещна и с кмета на Община Кюстендил Петър Паунов и неговият заместник с ресор "Инвестиционна политика и регионално развитие" инж. Росица Плачкова.
На снимката  Росица Плачкова и Омбудсманът  на ЧЕЗ.




29.01.2014 г. - среща в Дупница

Среща с омбудсмана на ЧЕЗ се проведе в Община Дупница. Лично кметът инж. Методи Чимев се срещна с Радослав Димитров. Той разговаря в кабинета си с Омбудсмана, който имаше приемна в града на 29 Януари 2014 г.
Темите ни бяха свързани основно с проблемите, които най-често имат гражданите на общината. Коментирахме варианти за съдействие в определени ситуации, когато се налагат съгласувани действия с общината за по-бързото разрешаване на проблемите.
Сред темите бе и трафопостът на Спортната зала, който се налага да бъде променен като разположение, предвид очакваната реконструкция на спортното съоръжение. Говорихме и по проекта за социалните жилища, където ще ни трябва също пълно съдействие от ЧЕЗ", обобщи Чимев.



22.01.2014 г. - среща в Лом

Неточно отчитане на изразходената ел. енергия заради технически неизправностти, проблеми с напрежението, кражби на ток, това бяха повечето от жалбите, които граждани поставиха в приемната с енергийния омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров в Открита приемна провела се на 22 януари в Лом.
Четири часа продължи срещата на ломчани с омбудсмана, който приемаше техни сигнали и предложения. Приемната в Лом е част кампанията на Енергийния омбудсман за срещи по места с клиенти на компанията и се проведе по инициатива на Областния управител на Монтана - Анатолий Младенов, който присъства на приемната заедно със заместника си Владимир Теофилов и кмета на града Иво Иванов.

 

08 януари 2014 г. - среща в Перник

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров се срещна на 8 януари с клиенти на компанията в Перник. В центъра за обслужване на клиенти в града потребителите имаха възможност да представят своите сигнали, предложения и препоръки за подобряване на качеството на обслужването. След срещата си с жителите на Перник Радослав Димитров разговаря със зам.-кмета на града Владимир Босев.






29.03.2013 г. - Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с кмета на Перник - Росица Янакиева

Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България – Радослав Димитров, се срещна с кмета на община Перник – Росица Янакиева. Той представи новото звено на компанията и запозна кмета със своите функции и задачи.
Радослав Димитров пое ангажимент да се срещне лично с жители на община Перник и да приеме техните сигнали и жалби на 2 април от 13 до 15ч. в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в града.

„Тези срещи са много полезни за решаване на споровете между клиентите и компанията, както и за изграждане на доверие между двете страни. Ще разгледам всеки подаден до мен сигнал безпристрастно, професионално и независимо”, каза Радослав Димитров.

Росица Янакиева покани енергийния омбудсман на среща на всички 23 кмета от общината, която ще се проведе в началото на април. Радослав  Димитров ще има възможност да изслуша всички и да приеме предложения за подобряване на обслужването в компаниите от Групата на ЧЕЗ в България.

 

22.03.2013 г. - Ден на отворените врати във Враца

В продължение на два часа омбудсманът Радослав Димитров  разговаря с потребители на услугите на ЧЕЗ и приемаше техни сигнали и въпроси. Клиентите имаха възможност да обсъдят проблемите си на индивидуални срещи, както и да направят предложение за работата на първата в България институция Енергиен омбудсман.

„Тези срещи са много полезни за  решаване на проблемите между клиентите и дружеството и за изграждане на доверие между двете страни. Поемам личен ангажимент да разгледам всеки подаден до мен сигнал безпристрастно, професионално и независимо”, каза Радослав Димитров.

По време на посещението си във града, енергийният омбудсман се срещна и с кмета на Община Враца – инж. Николай Иванов. Кметът изрази задоволство от сътрудничеството между общината и ЧЕЗ. Той специално отбеляза професионалната работа на аварийните екипи на компанията, които за кратко време възстановиха захранването след миналогодишните снежни бури. Инж. Николай Иванов пожела успехи на новия омбудсман.



15.03.2013 г.  - Ден на отворените врати в Благоевград

В сградата на Общината в Благоевград се състоя обща среща на жители на Благоевград и представители на граждански организации с регионалния мениджър на ЧЕЗ за България - Петър Докладал. Бяха обсъдени и актуални теми, като специален акцент бе поставен върху усилията за разясняване на структурата на цената на електроенергията и предприеманите от компанията стъпки за повишаване на качеството на обслужването.

На срещата беше представен и първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ – Радослав Димитров. „Позицията енергиен омбудсман се разкрива в съответствие с Директива 2009/72/ЕО на Европейския парламент и Съвета на Европейския съюз относно общите правила за вътрешния пазар на електроенергия. Първият енергиен омбудсман на компаниите от групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров, доказан професионалист с над 27-годишна кариера в областта на енергетиката и обслужването на клиенти. От 2009 г. до 2012 г. той бе директор "Обслужване на клиенти" в "ЧЕЗ България", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

По-късно Радослав Димитров се срещна с клиенти в Благоевград. Омбудсманът разговаря с потребители на услугите на ЧЕЗ и приема техни сигнали в продължение надва часа. Клиентите имаха възможността да обсъдят проблемите си на индивидуални срещи, както и да направят предложение за работата на звеното "Енергиен омбудсман".

 


13.03.2013 г.  - Ден на отворените врати в София


Ден на отворени врати във връзка с новосъздаденото звено „Енергиен омбудсман” се проведе в сряда, 13.03.2013 г. от 13ч. до 15 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на пл. „Позитано” 2А в столицата.
Позицията енергиен омбудсман се разкрива в съответствие с Директива 2009/72/ЕО на Европейския парламент относно общите правила за вътрешния пазар на електроенергия. Със създаването на енергиен омбудсман в ЧЕЗ клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби.
Омбудсманът ще приема също така предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването на клиентите.
Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.
Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява.