Отзиви от клиенти

Мнението на клиентите за работата на Омбудсмана

Ц. П. от София

"Здравейте г-н Обудсман!
Благодаря за бързия отговор! Съпругът ми посети Ваш офис в провинцията,там предостави поисканите данни и са го уверили ,че всичко с клиентските имена вече е точно.
Още веднъж благодаря,ползотворна работа и дано има повече служители като Вас!
"


Ч. Ц. от с.Беринско

„Уважаеми Господин Димиров, благодаря за Вашето резултатно съдействие!

Убедено, искам да Ви уверя, че цялото развитие на ситуацията, ми направи прекрасно впечатление от реакцията на ангажираните хора!
Това се дължи определено на добра организация и политиката на ръководството!
С Уважение и молба, да изкажете специална благодарност на Господин С.!“


Е. Б. от София

"Лично аз, съм приятно изненадан от бързината, разбирането на проблема, създаването на организацията и удоволетворен от бързото разрешаване на възникналия проблем от ваша страна! 
За новосъздаденото звено към ЧЕЗ мога да кажа в случая БРАВО! А на вас лично - БЛАГОДАРЯ!'


Г. Т. от София

"Бих желала да Ви информирам за щастливия край на нашата история с ЧЕЗ, в резултат на Вашето съдействие.
Благодаря Ви много и Ви желая успех в работата и личния живот."


Е. Г. от София

"Уважаеми г-н Омбудсман,
Благодаря Ви много за проявеното внимание, ангажираност и бързина за решаването на проблема за който Ви информирах"


Т. Т. от София

"Уважаеми Господин Димитров,
Благодаря Ви още веднъж за професионализма, приложените отговори на моите въпроси и отделеното време.
Вашите изчерпателни отговори на въпросите ми са напълно удовлетворителни.
Поздрави"


Н. Д. от Годеч

"Уважаеми инж. Димитров,
Бих искала да изкажа искрените си благодарности към Вас.
Благодаря за проявеното разбиране и за отзивчивостта Ви.
Искрено се надявам всички дружества, учреждения, институции, организации и т.н. в България да имат по един човек като Вас. Не мога да Ви опиша колко се радвам, че борбата в продължение на години приключи за един месец, благодарение на Вас. Не съм вярвала че това е възможно да се случи и се надявам винаги занапред да продължавате да сте в подкрепа на хората.
Благодаря !!!
Поздрави и успех."


С. В. от София

"Уважаеми Г-н Димитров,
Благодаря ви много за съдействието! ! Приятно съм изненадана и много обнадеждена, че в България е възможно въпросите да се решават без да се редим по опашки и да обикаляме от гише на гише :-) !
Още веднъж - БЛАГОДАРЯ!
Наистина много се радвам!
С уважение"


А. Т. от Враца

"Благодаря за отговора, проявеното разбиране и труда, който сте положили."

С. С. от София

"Здравейте,
И в най-смелите си мечти не съм предполагал,че мога да получа толкова изчерпателен и аргументиран отговор.Дори се чувствам малко гузен,че Ви отнех ценно време за изясняването на случая.Идеята ми за полагане на подпис от проверителя в деня на отчитане е да мога да сравня датата от фактурата, с датата на реалното посещение на инкасатора.След като това не влиза в задълженията му,моите претенции към ЧЕЗ приключиха,а "червеят" на съмнението окончателно ме напусна./казвам го без ирония/.
Успешен ден!"

В. К. от София

"...Първо искам да ви изкажа едно голямо БЛАГОДАРЯ , че внесохте „светлина в тунела „ и ми възвърнахте вярата във Вашето учреждение..."

С. Б. от Дупница

"Уважаеми господин Омбудсман,
Благодаря  за бързата Ви реакция  по повод подадената от мен жалба , запознах се със съдържанието на отговора и ще чакам 30-дневния срок..."

Б. К. от София

"...Всъщност този път от "ЧЕЗ Разпределение България" АД реагираха мигновено на писмото ми. На следващия ден след като го изпратих неработещият уред беше подменен, а след още ден или два сметката ми беше коригирана според техните правила.."
"...Благодаря на "ЧЕЗ Разпределение България" АД за уникално бързата реакция, а на Вас за доброто отношение!
Приятен ден и ползотворна работа Ви желая!"

Д. Д. от София

"Уважаеми г-н Димитров,
Благодаря ви за бързото и ефективно съдействие.
Днес с любезната помощ на офиса ви на бул. Сливница в София проблемът ми беше разрешен.
Желая ви по-нататъшна плодотворна работа!"


Т. Р. от София

"Уважаеми Г-н Димитров, аз се обадих по телефона преди около 2 часа, за да Ви благодаря лично, но за съжаление Вие нямахте възможност да се обадите. Помолих Вашата колежка да Ви предаде моите благодарности.
Сега използвам случая да Ви благодаря още един път. Ако не бяхте Вие това нямаше да се случи, поне не в близките 2-3 месеца. В това съм абсолютно убеден, защото три дни след като фирмата бе разлепила съобщение, че на 09.04.2013 ще монтират таблото, получих официален отговор подписан от Таня Кирилова, че имало еди каква си нужда от техническа подготовка и таблото ще бъде монтирано в указания срок в договора т.е. 6 месеца.Очевидно Вие няма да можете да решите всички проблеми с клиентите на ЧЕЗ, ако всички служители на ЧЕЗ не разберат, че трябва да забравят за формализма и надменното си държание.
Искренно Ви желая много успехи."

А. А. от София

"Здравейте отново,
с този е-майл, бих искала да Ви благодаря за адекватната намеса и съдействие, и да Ви потвърдя наличието на електричество на съответния адрес!

Приятен ден!"