Мениджъри на ЧЕЗ се срещат с клиенти в „СЕДМИЦАТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ“

 

Представители на ръководството на компанията ще посетят 8 клиентски центъра в Западна България

 

Представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България ще влязат в ролята на служители в центровете за обслужване на клиенти в Западна България по време на „Седмицата на потребителя“. В периода 17-21 март всеки желаещ ще можеда се срещнеи да разговаря с мениджърина компанията, които ще посетят осем клиентски центъра в 6 града (вж. Приложение 1). Инициативата „Седмица на потребителя“ се организира за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя 15 март.

„Целта на тези срещи е да покаже, че вече девет години ние стоим близо до клиентите и водим открит диалог с тях. Всеки наш клиент може да разчита, че винаги ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България

Във връзка със Световния ден на потребителя ЧЕЗ организира поредица мероприятия. На пресконференция на 12 март компанията представи мобилна  версия на корпоративния си уебсайт (m.cez.bg). Тя съдържа уникално за българския електроенергиен пазар уебприложение, което дава информация в реално време за прекъсванията на електрозахранването. На 13 март се проведе изнесено заседание на потребителския съвет към ЧЕЗ в град Плевен.  На срещата бе обсъдено развитието на контактния център като ключов канал за комуникация между компанията и нейните клиенти.

Подобряването на обслужването е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар преди 9години. За този период ЧЕЗ инвестира в поддържането и развитието на мрежите и в подобряване на обслужването 771 млн. лева, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти в България – създаде енергиен омбудсман и учреди съвет с участието на независими експерти и потребителски организации.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg

Приложение 1

График на посещенията на мениждъри на ЧЕЗ в центровете за обслужване на клиенти в Западна България

 

Място Дата и час Мениджър
Перник, ул. "Света Петка" № 65 18.03.2014 г., от 10 до 12 ч Ирена Гюровска, ръководител направление „Търговски центрове“, ЧЕЗ България
Плевен, ул. "Дойран" 73 19.03.2014 г., от 13 до 15 ч Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България
Ловеч, ул. "Ген. Гурко" 1 19.03.2014 г., от 9 до 11 ч Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България
София, пл. „Позитано“ 2А 19.03.2014 г., от 10 до 12 ч Тодор Матев, Председател на Потребителския съвет към ЧЕЗ
София, бул. "Г. М. Димитров" 14а 21.03.2014 г., от 14 до 16 ч Тодор Матев, Председател на Потребителския съвет към ЧЕЗ
София, бул. „Сливница“ 213 20.03.2014 г., от 10 до 12 ч Ирена Гюровска, ръководител направление „Търговски центрове“, ЧЕЗ България
Благоевград, бул. "Св.Св. Кирил и Методий"  6 21.03.2014 г., от 14 до 16 ч Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в ЧЕЗ Електро България
Дупница, ул. "Софроний" 2 21.03.2014 г., от 9,30 до 11,30 ч Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите, ЧЕЗ Електро България