ЧЕЗ предлага на клиентите си пакет от мерки „С ГРИЖА ЗА ВАС“

Потребителите имат възможността да планират по-ефективно семейните си бюджети

ЧЕЗ предлага на своите клиенти пакет от мерки „С грижа за вас“, който има за цел да подпомогне потребителите да бъдат по-добре информирани, да планират разходите за електроенергия и да управляват по-ефективно семейните си бюджети. Проектът ще се развива в пет основни насоки – „сметки“, „бизнес“, „плащания“, „ефективност“ и „специални оферти“.

Частта плащания е в услуга на клиентите, които имат нужда от повече време за посрещане на задълженията си. За тях компанията въведе гъвкави схеми на разсрочване и предлага възможност да удължи двойно срока за безлихвено погасяване на сметките за електроенергия от 10 на 20 дни. Потребителите могат да се възползват и от новия продукт „Персонален съветник”, който предоставя консултации за разсрочване на плащанията.

По отношение на сметките за електроенергия компанията започна разяснителна кампания за съдържанието на фактурите след понижението на цените от 30 декември 2013 г. и сравнение между сумата за плащане при една и съща консумация преди и след понижението. ЧЕЗ ще продължи да информира периодично клиентите си за тарифните структури и тенденциите в потреблението на електроенергия.

Като част от мерките за ефективност ЧЕЗ започна активна кампания за насърчаване на разумното използване на електроенергията. В сътрудничество с агенция „Софена“ бяха подготвени 10 съвета, прилагането на които може да намали сметката на битовите клиенти с до 15%. През декември 2013 г. стартира и онлайн играта „Академия Енергия“, в която до момента има 6000 регистрирани участници. През февруари започна и информационна кампания „За децата и енергията“ сред ученици от началния курс в част от училищата в Западна България.

ЧЕЗ предоставя и специални услуги на клиентите си, които включват възможност за безплатна проверка на сметката и уведомяване за предстоящо прекъсване на електрозахранването чрез sms. Предстои въвеждане на специални продукти, които ще комбинират услугите по доставка на електроенергия с възможности за кредитиране или застраховка на сметки.

„Съзнаваме, че в сложната икономическа обстановка, голяма част от домакинствата изпитват затруднения при покриването на месечните си сметки. Затова през последната една година предприехме редица инициативи, с които искаме да помогнем на потребителите да оптимизират консумацията на електроенергия и да ги улесним при планирането на разходите. Занапред също ще продължим нашата политика на грижа за клиентите и разработване на нови услуги в отговор на техните нужди“, каза Петър Докладал – Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

ЧЕЗ постоянно развива своя бизнес и предоставя информация за мерките, които предприема, за да отговори на нуждите на своите клиенти, да осигури надеждно и качествено снабдяване с електроенергия и да адаптира дейността си спрямо променящата се пазарна среда. За 9 години от стъпването си на българския пазар компанията е вложила 723 милиона лева в подобряване на обслужването и за обновяване и разширяване на електрическата мрежа.

Клиентите на ЧЕЗ могат да получат повече информация за пакета „С грижа за вас“ и за услугите на компанията на уеб страницата www.cez.bg и в Центровете за обслужване на клиенти.

Пресцентър на ЧЕЗ България

тел. 02/ 8958 369;

моб. 0884498636;

е-mail: communications@cez.bg