Над 135 хиляди клиенти на ЧЕЗ получават фактурите си онлайн

 

С избора си клиентите на дружеството спасяват по 388 дървета на година

Над 135 хиляди клиенти на ЧЕЗ са се отказали от хартиените фактури и получават сметките си по електронен път. Услугата електронна фактура беше въведена през август 2011 г., а от миналата година дружеството осигури на клиентите си персонален онлайн достъп до архив с всички фактури,

„Услугата електронна фактура е част от стратегията на ЧЕЗ за въвеждани на модерни, мобилни и удобни услуги за клиентите. Освен безспорните си екологични ефекти, електронната фактура е по-бърза, сигурна и удобна алтернатива на хартиения носител.“, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в „ЧЕЗ Електро България”.

Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиената. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения,  сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.

Освен всички други удобства, с избора на електронна фактура клиентите стават съпричастни към глобалната кауза за ограничаване на щетите, които човешката дейност нанася на околната среда. Според изчисления на американската неправителствена организация Conservatreeедно дърво е необходимо за производството на 8333 листа копирна хартия. Това означава, че клиентите на ЧЕЗ, които до момента са предпочели електронна фактура, спасяват по 388 дървета на година.

Електронната фактура е безплатна услуга. Може да бъде заявена на корпоративния сайт www.cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти или с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010. При заявяване на услугата е необходимо да се предоставят клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите получават фактурите в PDF формат, както в електронния си архив, така и на посочен от тях имейл.



Пресцентър на ЧЕЗ България

тел. 02/ 8958 369;

моб. 0884498636;

е-mail: communications@cez.bg