Над 52 000 клиенти на ЧЕЗ използват безплатните смс услуги

През миналата година компанията изпрати близо 130 000 хиляди съобщения

От 2009-та година до момента над 52 000 клиенти са регистрирани за безплатните смс услуги – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката с смс. През 2013 г. ЧЕЗ изпрати над 128 хиляди кратки съобщения - 115 683 са за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а 13 128 – за проверка на текуща сметка. През миналата година регистрациите за смс услуги достигнаха 11 395, което представлява увеличение с 62,5% в сравнение с 2012 г.

“Работим върху създаване и поддържане на съвременни и удобни услуги, които пестят време и добавят стойност към нашето обслужване. Броят на смс услугите е нараснал двойно, което е доказателство, че те са все по-необходими за нашите клиенти”, каза Кремена Стоянова – Изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Глобул и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, а от миналата година – и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Всички начини за регистрация са безплатни, но при регистрация чрез смс на 170077 – клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на всички смс известия от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg