Клиентите на ЧЕЗ ще заявяват sms-услуги и в офисите на "Изипей"

Компанията разширява достъпа до своите услуги за клиентите си

От 23 октомври клиентите на ЧЕЗ могат да заявят безплатно sms известяване преди прекъсване на електрозахранването и проверка на сметка чрез sms в 120 офиса на компанията за парични преводи и платежни услуги „Изипей“. Двете услуги „sms преди прекъсване на електрозахранването“ и „проверка на текущо задължение с sms“ са достъпни за клиентите на трите мобилни оператора с една-единствена  регистрация.

"Работим непрекъснато за разширяване на възможностите за нашите клиенти да бъдат добре информирани. Стараем се да ги улесняваме, като разширяваме достъпа до услугите, които предлагаме, като в същото време им пестим време и усилия и им помагаме да планират по-добре бюджетите си и да изпреварват събитията“, каза Димчо Станев, Директор „Обслужване на клиенти“ в „ЧЕЗ България“ ЕАД.

От старта на sms-услугите  през 2009 г. до момента над 40 000 клиенти са заявили желанието си да се възползват от предложената възможност. Само през месец октомври 2013 г. близо 2000 са клиентите, които са се регистрирали за sms известяване от ЧЕЗ. Всеки месец над 1000 регистрирани потребители проверяват текущите си задължения за електроенергия с  sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.

Абонаментът за двете услуги е безплатен и, освен в офисите на „Изипей“, може да бъде направен с изпращане на текст с клиентския номер на 170077, на място в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и на корпоративния сайт www.cez.bg.

ЧЕЗ постоянно разширява гамата на услугите, които предлага на своите клиенти, за да ги улесни и да им спести време. За девет години работа на българския пазар компанията разработи почти 100 вида услуги, включително модерни услуги като електронна фактура и различни възможности за дистанционно обслужване.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg