Още 1 144 лева спечелиха лоялни клиенти на ЧЕЗ

Наградените в кампанията станаха 525

Нови 25 клиенти на ЧЕЗ спечелиха безплатни сметки за електроенергия в кампанията „Лоялността ви се отплаща”. Наградени тази седмица са потребители от Гоце Делчев, София, Плевен, Перник, Левски, Бяла Слатина, Белене и Троян.

„От началото на инициативата в края на март до момента раздадохме 525 сметки на стойност над 24 000 лева. Искахме, освен да благодарим на коректните си клиенти, да ги подпомогнем и ефективно. До края на кампанията ще зарадваме още 75 клиенти на ЧЕЗ“ каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

В ежеседмичните тегления участват автоматично всички битови потребители, които са заплащали задълженията си в срок през последните 12 месеца. Компанията информира персонално всеки изтеглен клиент на посочените от него контакти за обратна връзка, а клиентските номера на печелившите участници се публикуват на интернет страницата на компанията – www.cez.bg в секцията „Бъдете информирани”.

„Обаждането ви ме изненада много приятно. Благодаря за наградата! Явно редовното плащане на сметките за тока без закъснение носи и допълнителна полза. Мога само да ви поздравя за инициативата и да призова всички ваши клиенти да плащат сметките си в срок. Коректността им няма да остане незабелязана! Надявам се тази инициатива да е начало на поредица от ваши действия за поощряване на лоялните ви клиенти!“, сподели клиентка на компанията от Троян, спечелила в едно от тегленията.

„Мисля, че си заслужих спечелената награда от лотарията на ЧЕЗ. Не всеки може да се похвали, че винаги в срок плаща дължимите суми за ток. Плащам ги по банков път и затова никога не закъснявам. Поздравявам ви за идеята! Коректните клиенти, особено в тази икономическа обстановка, трябва да се мотивират и подпомагат!“, каза по телефона при уведомяването си за наградата клиент от Плевен.

Всеки, изтеглен в лотарията клиент, получава наградата си под формата на надвнасяне на стойността на последната сметка за електроенергия в системата на ЧЕЗ. По този начин сумата се използва за погасяване на бъдещо задължение.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg