ЧЕЗ подобрява качеството на електрозахранването на клиенти от Радомир

Посегателства върху съоръжения на компанията ощетяват потребителите

ЧЕЗ предприе мерки за подобряване на качеството на електрозахранването на свои клиенти от Радомир. Ремонтните дейности се налагат заради посегателства върху съоръженията на компанията, засегнали качеството на доставяната електроенергия на потребителите. Многократната кражба на меден проводник е причината за пониженото напрежение в къщите на жителите на ул. „Мирчо Христов” в града.

Дейностите по отстраняване на щетите от посегателствата ще започнат на 16 април и ще приключат в края на месеца. „ЧЕЗ Разпределение България” АД ще направи повторно замерване на качеството на подаваното напрежение след като ремонтът приключи.

„Извиняваме се на клиентите за неудобството, но поемаме ангажимент да отстраним причините за него в най-кратки срокове. Постоянно полагаме усилия да подобряваме качеството на доставяната електроенергия на нашите клиенти. Да им предлагаме спокойствие и сигурност  е важна наша цел”, каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Проведени са лични разговори с клиентите, подали сигнала за пониженото напрежение в Радомир, като са им обяснени причините, довели до смущенията в електрозахранването. Потребителите са уведомени за предприетите мерки за разрешаване на случая.

Сигнали за понижено напрежение могат да бъдат подавани на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg