ЧЕЗ запозна Националното сдружение на общините с предприетите мерки за подобряване на обслужването на клиентите

Двете организации потвърдиха желанието си за продължаване на сътрудничеството

Възможностите за бъдещо сътрудничество с цел подобряване на обслужването на клиенти, както и инвестициите в електроразпределителната мрежа бяха обсъдени на среща между Гинка Чавдарова - Изпълнителен директор на Националното сдружение на общините в Република България (НСОРБ), и Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България. Сред дискутираните теми бяха сметките за електроенергия и възможностите за сътрудничество между общините и ЧЕЗ в областта на енергийната ефективност.

Компанията запозна представители на НСОРБ с плановете за създаване на потребителски съвет, който да допринесе за подобряване на обслужването и комуникацията между ЧЕЗ и клиентите, сред които са и общините в Западна България.

„Поддържането на коректни партньорски отношения с общините е най-сигурният начин за решаването на възникналите казуси и за постигането на осезаеми резултати в диалога с обществото. Вярвам, че с общи усилия ще приближим качеството на нашите услуги до европейските стандарти”, каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

От стъпването си на българския пазар преди осем години компанията вложи над 640 млн. лева в ремонт и модернизиране на мрежите и подобряване на обслужването на клиентите. Тя подмени близо 20 хиляди километра кабели, понижи технологичните загуби от 22% до 12,77% и разработи 100 вида услуги. Значително са подобрени и показателите за качество на доставките, като продължителността на непланираните прекъсвания бе намалена три пъти.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg