Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с кметове от Област Перник

Потребителите имаха възможност да представят своите сигнали и жалби в приемната на ЧЕЗ в Центъра за работа с клиенти в Перник

Създаването на Енергиен омбудсман е част от стратегията на ЧЕЗ за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите. Основната функция на омбудсмана е да проверява всеки казус, в който клиенти на ЧЕЗ са останали недоволни от решенията, взети от компаниите на ЧЕЗ в България, по техни сигнали или жалби.

"Това е четвъртата поред среща, която провеждаме с нашите клиенти от Западна България, след София, Благоевград и Враца. Разговорите с клиентите и обсъждането на техните сигнали и препоръки са много ценни за ЧЕЗ и ни помагат да подобрим обслужването и качество на нашата услуга. Енергийният омбудсман осигурява още една възможност потребителите да бъдат чути", каза Радослав Димитров - Енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България.

В Перник омбудсманът на ЧЕЗ се срещна с клиенти на компанията. Срещата се проведе в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в града. Всички желаещи се срещнаха лично с енергийния омбудсман.

Преди това той се срещна с 25 кмета и журналисти от Пернишка област. Бяха обсъдени проблемите в малките населени места. Кметът на гр. Перник – Росица Янакиева, каза: „Ние сме готови да бъдем посредници, с идеята да покажем най-добрите варианти, с които енергийната компания да бъде по близо до гражданите и да изслуша техните възражения свързани с високите сметки и измерването на консумираната енергия“.

Клиентите на ЧЕЗ в Западна България могат да подават сигнали и предложения към Енергийния омбудсман на ЧЕЗ на тел. 02 8958 450, факс 02 8959 770, по електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. До 5 работни дни клиентите ще бъдат уведомявани дали сигналите им ще бъдат разгледани от омбудсмана, а за решението му по всеки казус ще бъдат информирани най-късно до 30 работни дни, след подаване на сигнала. Становището на омбудсмана ще бъде задължително за всички компании от групата на ЧЕЗ в България.

 

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg