Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с кмета на Перник - Росица Янакиева

Радослав Димитров ще приема сигнали в града на 2 април 2013 г.

Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България – Радослав Димитров, се срещна с кмета на Община Перник – Росица Янакиева. Той представи новото звено на компанията и запозна кмета със своите функции и задачи.

Радослав Димитров пое ангажимент да се срещне лично с жители на Община Перник и да приеме техните сигнали и жалби на 2 април 2013 г. от 13.00 ч. до 15.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в града.

„Тези срещи са много полезни за решаване на споровете между клиентите и компанията, както и за изграждане на доверие между двете страни. Ще разгледам всеки подаден до мен сигнал безпристрастно, професионално и независимо”, каза Радослав Димитров.

Росица Янакиева покани енергийния омбудсман на среща на всички 23 кмета от Общината, която ще се проведе в началото на април. Радослав  Димитров ще има възможност да изслуша всички и да приеме предложения за подобряване на обслужването в компаниите от Групата на ЧЕЗ в България.

Основна функция на Енергийния омбудсман е да разглежда случаи, в които клиенти на ЧЕЗ се съмняват в коректното решаване на техните казуси. Омбудсманът не решава жалби, които не са преминали през първоначално разглеждане съгласно стандартните правила на Групата ЧЕЗ. Радослав Димитров проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него.

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали към омбудсмана на тел. 02 895 8450, по факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg