Продължава кампанията на ЧЕЗ "Бъдете информирани"

Специална секция на сайта описва инициативите

ЧЕЗ продължава кампанията „Бъдете информирани”. Клиентите вече получиха специална брошура с месечните фактури за февруари, която може да бъде намерена в детайл на сайта на компанията www.cez.bg , в секция „Актуално”. Полезна, подробна информация за всички клиентски инициативи и програми, може да бъде открита в секция „Бъдете информирани”. Там са разяснени възможностите за разсрочено плащане, удълженият период за безлихвено плащане за битовите клиенти от 10 на 20 дни, енергийният омбудсман и др.

„Урокът, който научихме е, че трябва да слушаме внимателно какво ни казват и какво ни питат нашите клиенти и да реагираме бързо и адекватно на техните сигнали. Разбрахме, че недостатъчно сме говорили за структурата на цената на електроенергията, за това, че ДКЕВР определя цените и само една много малка част остава при ЧЕЗ, както и, че  ЧЕЗ събира сумата от клиентите и изплаща повече от 90% на останалите участници в процеса. Разбира се, срещите ни с клиентите ни дадоха информация от първа ръка, какво можем да подобрим, за да възвърнем доверието им”, каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

На сайта на ЧЕЗ България, в секция „Новини” може да се намери информация и за митовете за дейността на ЧЕЗ и фактите, такива, каквито са.

 

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg