Срещите на енергийния омбудсман на ЧЕЗ с клиенти продължават

На 15 март 2013 г. /петък/, от 11.00 ч. в сградата на Общината в Благоевград ще се проведе обща среща на жители на Благоевград и представители на граждански организации с регионалния мениджър на ЧЕЗ за България - Петър Докладал. На срещата ще бъде представен и енергийният омбудсман на ЧЕЗ – Радослав Димитров.

Приемното време на енергийния омбудсман в Благоевград ще започне в 12.00 ч. Енергийният омбудсман се занимава със случаи, в които клиенти на ЧЕЗ се съмняват в коректността на решенията по техни сигнали. Клиентите ще имат възможност да проведат индивидуални срещи, на които да обсъдят проблемите си и да направят предложение за работата на звеното "Енергиен омбудсман".

"Вярвам, че инициативата "Енергиен омбудсман" ще помогне за възстановяване на доверието на клиентите ни и ще ги улесни в комуникацията при случаи на недоволства", каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към омбудсмана на тел. 02 895 8450, факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. Резултатите от разглеждането на всеки конкретен случай ще бъдат изпратени до клиентите най-късно в 30-дневен срок.

Вчера Радослав Димитров се срещна с клиенти на компанията в София в Деня на отворени врати. Омбудсманът се срещна с потребители на услугите на ЧЕЗ и приемаше техни сигнали и предложения в Центъра за обслужване на клиенти на пл. „Позитано” 2.

Компанията ще оповести следващите места за среща с Енергийния омбудсман.

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ - Радослав Димитров /вдясно/ приема сигнал от клиент по време на Деня на отворените врати, проведен на 13 март 2013 г. в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ на площад "Позитано" № 2 в София.

Пресцентър на ЧЕЗ България