Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Деня на отворените врати

Компанията си поставя за цел да подобри комуникацията с потребителите на услугите ù

Първият Eнергиен омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров, се срещна с клиенти на компанията в Деня на отворените врати на 13 март 2013 г. Омбудсманът разговаря с потребители на услугите на ЧЕЗ и приемаше техни сигнали и предложения в Центъра за обслужване на клиенти на компанията на пл. „Позитано” № 2 в столицата.

Енергийният омбудсман се занимава със случаи, в които клиенти на ЧЕЗ се съмняват в коректността при решаването на техни сигнали от дружествата на компанията в България. Първият фирмен омбудсман на ЧЕЗ ще спазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от групата в България и винаги ще взема предвид аргументите и на двете страни. Той ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него.

„Звеното "Енергиен омбудсман" е част на стратегията ни за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите, институциите и обществото. За създаването му  ползвахме опита на компанията в Чехия, където омбудсманът работи от 2009 г. Вярвам, че тази инициатива ще спомогне за възстановяване на доверието на клиентите в ЧЕЗ”, каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България, при представянето на първия енергиен омбудсман в страната.

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към омбудсмана на тел. 02 895 8450, факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г.С. Раковски" № 140. Резултатите от разглеждането на всеки конкретен случай ще бъдат изпращани до клиентите най-късно в 30-дневен срок.

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров /вдясно/, на среща с клиент по време на Деня на отворените врати

Пресцентър на ЧЕЗ България