ЧЕЗ създава звено "Енергиен омбудсман"

Ден на отворени врати на 13 март между 13.00 ч. и 15.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в София, площад „Позитано” № 2

 Ден на отворени врати обявява ЧЕЗ за новосъздаденото звено „Енергиен омбудсман” в сряда - 13.03.2013 г., от 13.00 ч. до 15.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, площад „Позитано” № 2А в столицата.

Позицията Енергиен омбудсман се разкрива в съответствие с Директива 2009/72/ЕО на Европейския парламент относно общите правила за вътрешния пазар на електроенергия. Със създаването на Енергиен омбудсман в ЧЕЗ клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Омбудсманът ще приема също така предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването на клиентите.

Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.

Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява.

Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 02 8958 450, факс: 02 8959 770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.

Първият енергиен омбудсман на компаниите от Групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров, доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти.

Радослав Димитров - Енергиен омбудсман на компаниите от Групата на ЧЕЗ в България.

 

Пресцентър на ЧЕЗ България