ЧЕЗ подкрепя инициативата за горещия телефон за изчезнали

Компанията ще си сътрудничи с фондация „Център Надя” за популяризиране на безплатната линия

  ЧЕЗ се присъедини към инициативата на Фондация „Център Надя” за популяризиране на горещата телефонна линия за изчезнали деца – 116 000. Дружеството ще разпространи информационни материали за новата услуга във всички свои центрове за обслужване на клиенти в Западна България.

Горещата телефонна линия за изчезнали деца официално работи в България от   декември 2012 г. Номерът е единен за страните от Европейския съюз и Швейцария. На него могат да се подават сигнали и информация за изчезнали деца, коитно ще бъдат препращани на органите на реда. На горещия телефон родителите ще могат да получават и психологически и юридически съвети как да постъпят, ако попаднат в подобна ситуация. Услугата е безплатна и е на разположение 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, на територията на цялата страна.  

„Изчезването на дете е шокиращо и травмиращо събитие в живота на всяко семейство. В такива случаи бързото и достоверно информиране на властите е от решаващо значение. Искрено се надявам чрез включването на ЧЕЗ в кампанията да помогнем на възможно най-много родители и деца в България", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Грижите за децата и развитието на младите хора в България са основен приоритет в политиката на ЧЕЗ за корпоративна социална отговорност. Дружеството подпомогна санирането на детски градини, а миналата година подкрепи редица инициативи, насърчаващи здравословния начин на живот на децата, като ежегодния велокрос, организиран от Az-deteto.bg,ХІV-ямеждународен плувен турнир в памет на легендарния треньор Стефан Попов – Замората и детския хокеен „Турнир за купата на ЧЕЗ“.

PR