ЧЕЗ раздаде награди за още 1 500 лева на активните си клиенти

Над 125 000 абонати на дружествотовече актуализираха данните си

Още тринайсет клиента на ЧЕЗ спечелиха награди в кампанията за актуализация на данни „Активните печелят”. Десет от тях получиха безплатни сметки за електричество, а трима спечелиха ваучер за техника от магазините „Техномаркет” на стойност по 400 лева всеки. Сред спечелилите безплатни сметки през октомври са клиенти на дружеството от Ловеч, Мизия, Перник, София, Мадан и врачанското село Търнава. Ваучери получиха по един клиент от София, Казичене и Костадинкино.

Актуализацията се налага, за да се отстранят възникнали или наследени през годините неточности в потребителската база данни като непълни и некоректни адреси, имена и единни граждански номера. Актуалните данни дават възможност за по-добра комуникация на клиентите с компанията, позволяват им да се възползват от пълния набор от услуги на ЧЕЗ и свеждат до минимум неудобствата за тях.

Кампанията продължава до 20.12.2012 г. Предстои да бъдат раздадени още 20 безплатни сметки за електричество и три ваучера за черна и бяла техника, а през декември ще бъде изтеглена и голямата награда – ваучер за подаръци на стойност 1 000 лв. В ежемесечната томбола автоматично участват всички битови клиенти на ЧЕЗ, които са извършили актуализация на данните си или пререгистрация в периода на кампанията. От началото на кампанията досега над 125 000 клиенти на ЧЕЗ провериха и актуализираха своите данни.

„Радвам се, че такава голяма част от нашите клиенти проявяват интерес към тази инициатива. Вярвам, че клиентите са убедeни колко по-леснa, удобнa и сигурна e комуникацията между двете страни, когато разполагаме с актуални база данни”, каза Кремена Стоянова - Изпълнителен директор на "ЧЕЗ Електро България" АД.

Актуализацията на данни може да бъде направена с попълване на онлайн формуляр на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, чрез обаждане на денонощната телефонна линия на компанията 0700 10 010 или чрез изпращане на клиентския номер и телефон за контакт на електронната поща zaklienta@cez.bg, след което служител на ЧЕЗ се свързва с потребителя за извършване на актуализацията. Пререгистрацията може да бъде извършена единствено в Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. И двете услуги са напълно безплатни.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg