Все повече клиенти на ЧЕЗ се възползват от удобствата на дистанционното обслужване

Над 50% от всички услуги на компанията се осъществяват по телефона

Над 12 000 клиенти на ЧЕЗ вече се възползват от възможността да поръчат услуги  по телефона благодарение на сключени договори за дистанционно обслужване. Данните показват, че интересът към индиректните услуги непрекъснато расте. От началото на годината до края на септември са подписани 2 360 договора, с 60% повече в сравнение със същия период на 2011 г.

Сключването на споразумение за дистанционно обслужване дава възможност за извършване на 52 платени и безплатни услуги с едно обаждане по телефона или чрез корпоративния сайт. То може да бъде подписано във всеки от Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в Западна България.

„За да улесним нашите клиенти и удовлетворим техните изисквания, ние се стремим постоянно да увеличаваме броя на услугите, предлагани от разстояние. По този начин нещата се случват лесно и бързо, без това да е за сметка на качеството”, каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Най-често клиентите на ЧЕЗ, сключили споразумения за индиректно обслужване, се възползват от възможността да декларират показанията на електромера си по телефона или да заявят смяна или сверяване на часовника на електромера.

Само от началото на годината до края на септември на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 са регистрирани над 800 хиляди обаждания, което е близо 70% ръст в сравнение със същия период на миналата година. Над 50% от всички регистрирани поръчки за услуги, включително и услугите, които не изискват сключване на договор за дистанционно обслужване, вече се осъществяват по телефона.

Повече информация за услугите, предлагани от ЧЕЗ, може да бъде получена на денонощна телефонна линия 0700 10 010 и на корпоративния сайт www.cez.bg.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg