ЧЕЗ откри телефонна линия и имейл за сигнали за корупция

На телефон 0800 19 129 потребителите могат да сигнализират за нерегламентирано поведение на служители на компанията

ЧЕЗ откри денонощна телефонна линия и имейл за сигнали за нерегламентирано поведение и корупционни практики от страна на служители на компанията. На телефон 0800 19 129 клиентите и партньорите на дружеството могат да съобщят за нарушения. Всяко обаждане е на цената на един градски разговор от цялата страна. Сигнали могат да бъдат подавани и по електронната поща на адрес antikorupcia@cez.bg.

След като се свърже с антикорупционната линия, клиентът трябва да съобщи своя сигнал и да остави трите си имена и телефон за обратна връзка. Защитата на предоставените данни е гарантирана. Разговорите се записват автоматично и се прослушват от специалисти от отдел „Сигурност”. Сигналите се докладват лично на регионалния мениджър на компанията – Петър Докладал.

„ЧЕЗ винаги е водела политика на нулева толерантност срещу корупцията. Факт е, че случаите на противозаконно поведение от този род, причиняват материални и нематериални вреди за компанията и могат да ощетят нашите клиенти. Ето защо призоваваме потребителите да бъдат непоколебими и да се свързват с нас и при най-малкото подозрение за корупционна дейност”, каза Петър Докладал.

В края на февруари тази година двама служители на компанията бяха задържани по обвинение в измама и впоследствие наказани с дисциплинарно уволнение. ЧЕЗ ще оказва пълно съдействие на органите на реда в подобни случаи и ще бъде безкомпромисна към всички свои служители, за които се установи, че са нарушили законовите изисквания.

Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България

 

 

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg