Още десет клиенти на ЧЕЗ с награди от кампанията "Активните печелят"

Наградените получиха от дружеството безплатни сметки за ток

Още десет клиенти на ЧЕЗ спечелиха безплатни сметки за ток от кампанията „Активните печелят”. В нея участват всички клиенти на дружеството, извършили актуализация или пререгистрация на данните си. Сред печелившите са четирима столичани и по един представител на Кюстендил, Ботевград, Банкя, Вакарел, Лешница, Тияновци. Общата стойност на сметките за електроенергия, които са възстановени на наградените до момента клиенти, надхвърля 550 лева.

Кампанията „Активните печелят” започна в началото на април и ще продължи до 20.12.2012 г. Всеки клиент, извършил актуализация на данните си или пререгистрация, участва автоматично в ежемесечна томбола и може да спечели до края на годината една от 90-те безплатни сметки за електричество, един от 9-те ваучера за черна и бяла техника на стойност 400 лв. или ваучер за подаръци на стойност 1000 лв. Над 64 000 клиенти на ЧЕЗ вече са се възползвали от възможността да актуализират данните си от началото на кампанията.

Актуализирането на информацията се налага, за да се отстранят възникнали или наследени през годините неточности в потребителската база данни като непълни и некоректни адреси, имена, единни граждански номера. Коректните данни ще улеснят комуникацията на потребителите с ЧЕЗ и ще им осигурят достъп до повече услуги.

„Актуалните данни са гаранция, че клиентите на ЧЕЗ ще получат по-добро и качествено обслужване, а неудобствата за тях ще бъдат сведени до минимум. Ето защо призоваваме всички наши клиенти да се включат в кампанията за актуализация на данните”, каза Радослав Димитров - Директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България.

Актуализацията е напълно безплатна услуга. Тя може да бъде извършена в някой от Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, чрез обаждане на денонощната телефонна линия на компанията 0700 10 010, чрез изпращане на клиентския номер и телефон за контакт на електронната поща zaklienta@cez.bg или попълване на онлайн формуляр за актуализация на данни на адресhttp://www.cez.bg/bg/za-klienta/aktivnite-pechelyat.html, след което служител на ЧЕЗ се свързва с потребителя за "потвърждаване на данните".

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg