Над 100 000 клиенти на ЧЕЗ вече актуализираха данните си

Обновяването на информацията дава на потребителите достъп до повече услуги

Над 100 000 клиенти на ЧЕЗ се възползваха от възможността да актуализират данните си в рамките на стартиралата през април тази година кампания на територията на Западна България. Актуализацията се налага, за да се отстранят възникнали или наследени през годините неточности в потребителската база данни като непълни и некоректни адреси, имена, единни граждански номера.

Според предварителните разчети в рамките на кампанията до края на годината се очаква да бъдат актуализирани данните на около 400 000 клиенти на ЧЕЗ.

"Като коректен партньор и доставчик на жизненоважни услуги за ЧЕЗ е от първостепенно значение да предоставя качествено обслужване, а пълнотата на клиентските данни е една от основните предпоставки за постигане на тази цел. Актуалните данни дават възможност за по-добра комуникация на клиентите с компанията, позволяват им да се възползват от пълния набор от услуги, които предлагаме и свеждат до минимум неудобствата за тях", каза Радослав Димитров - Директор "Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България.

Актуализацията е напълно безплатна услуга. Тя може да бъде извършена в някой от Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, чрез обаждане на денонощната телефонна линия на компанията 0700 10 010 или чрез изпращане на клиентския номер и телефон за контакт на електронната поща zaklienta@cez.bg, след което служител на ЧЕЗ се свързва с потребителя за извършване на актуализацията.

Всеки клиент, извършил актуализация на данните си или пререгистрация, участва автоматично в ежемесечната томбола и може да спечели една от 90-те безплатни сметки за електричество, един от 9-те ваучера за черна и бяла техника на стойност 400 лв. или ваучер за подаръци на стойност 1 000 лв.

Допълнителна информация може да бъде получена в специална рубрика на корпоративния сайт www.cez.bg. С цел да бъдат улеснени клиентите, е въведено автоматично известие за неточни или непълни данни в сайта на компанията, при проверка на сметка.

 Пресцентър на ЧЕЗ България