ЧЕЗ предлага близо 100 вида услуги на своите клиенти

В Деня на потребителя компанията потвърждава своя ангажимент постоянно да подобрява качеството на обслужването

Седем години след стъпването си на българския пазар ЧЕЗ предлага близо 100 вида услуги на своите клиенти, за да ги улесни и да им спести време. Една от най-популярните услуги е безкасовото плащане на сметките. Всеки месец средно 160 хиляди потребители на електроенергия в Западна България се възползват от тази възможност.

„Днес, в международния Ден на потребителя, бих искал за пореден път да потвърдя нашия ангажимент постоянно да подобряваме качеството на обслужването. Спокойствието и уютът на клиентите са наш основен приоритет. Инвестираме в мрежи, съоръжения, софтуер и в повишаване компетентността на служителите, за да сме в състояние да удовлетворим все по-високите изисквания на потребителите," заяви Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

ЧЕЗ увеличи броя на касите от 219 на над 1 300, създаде единен денонощен Телефонен център, въведе обслужване „на едно гише”, оптимизира процеса чрез клиентската система SAP. Компанията предложи на клиентите си множество нови услуги като индиректно обслужване, възможност сами да отчитат показанията на електромерите, sms-известяване за получена фактура или за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

Статистиката показва, че през последните две години към Контактния център на ЧЕЗ са се обърнали общо 1,5 млн. клиенти. От тях 94% са получили обаждане до 25-та секунда. Близо 100 хил. потребители са се възползвали от автоматичната проверка на сметка. Служителите на ЧЕЗ са обработили 40 000 имейла. Към момента близо 10 000 клиента са подписали договори за обслужване по телефон.

От миналата година клиентите на ЧЕЗ имат възможност да предпочетат по-модерната и удобна електронна фактура вместо да получават хартиена сметка. След въвеждането на услугата на 1 август 2011 г. до момента близо 43 хиляди потребители са предпочели да получават сметката си по и-мейл вместо в пощенската кутия.

С цел да подобри качеството на обслужването на своите над 2.2 млн. клиенти, през тази година ЧЕЗ започна мащабна кампания за актуализация на данните на потребителите на електроенергия в Западна България.

 Пресцентър на ЧЕЗ България