ЧЕЗ съветва своите клиенти да сигнализират при съмнения за злоупотреби

Измамници се представят за служители на компанията

Клиенти на ЧЕЗ подадоха сигнали за измамници, които се представят за служители на компанията и събират пари на ръка. Измамниците „установяват” манипулирани електромери или други законови нарушения и принуждават потребителите да заплатят.

ЧЕЗ информира, че не събира суми в брой при посещение на абонат.  Разплащания  се извършват единствено на определените за това места  - в пощенските клонове, в касите на "Изи пей" и "Браво инвестмънт", по банков път и в Центровете за обслужване на клиенти. Компанията призовава при всяко съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, потребителите да се свързват с органите на МВР.

„Уведомяваме своите клиенти, че ако някой им поиска пари в брой или при опит за други некоректни действия, трябва да се обадят незабавно в полицията. Ние, от своя страна, уверяваме, че ще оказваме пълно съдействие на МВР за изкореняването на всички подобни недобросъвестни практики”, каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ  да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията.

За повече информация, подаване на сигнали и разясняване на правата и задълженията на служителите на ЧЕЗ, клиентите на компанията могат да се свързват с денонощната информационна линия 0700 10 010.

Пресцентър на ЧЕЗ България