Клиентите на ЧЕЗ оценяват разнообразието от услуги, които компанията предлага

Потребителите са най-доволни от начините за плащане на сметките и качеството на електроснабдяването, показва проучване на „Алфа Рисърч”

Клиентите на ЧЕЗ са доволни от качеството на предоставяните от компанията услуги. Това показва проучване на „Алфа рисърч”, проведено през декември 2011 г. сред 1 022 потребители от Западна България на възраст между 25 и 50 години. Изследването има за цел да оцени удовлетвореността от обслужването и да установи до каква степен клиентите познават предлаганите от компанията услуги.

Резултатите показват, че най-голяма е удовлетвореността от различните начини за плащане на сметките, които дружеството предлага. Общо 78% от запитаните са напълно или по-скоро доволни от предоставените възможности. Сериозен е процентът и на онези, които изразяват позитивно отношение и към качеството на електроснабдяването – общо 62%. На трето място е отчитането на консумираната енергия с общо 55%. Разбивката по региони показва, че най-доволни са клиентите от Видин, Ловеч, Плевен и София-град.

Проучването затвърждава имиджа на ЧЕЗ в България като част от голяма международна компания (70%) и голям работодател, който осигурява работни места (36%). Важно място заемат и характеристиките, свързани с обслужването на клиентите и качеството на предоставяните услуги. Най-силна е асоциацията, че „служителите на ЧЕЗ проявяват добро и учтиво отношение към клиентите“ (24%), а един от всеки пет потребители е на мнение, че компанията реагира бързо и своевременно в случай на проблеми (19%). Според проучването най-позитивно е възприятието на компанията в столицата, в Благоевград и Видин.

Сред услугите, които ЧЕЗ предлага, най-популярна е възможността за различни варианти за плащане на месечната сметка за електроенергия – разпознаваема за 83% от клиентите. Втора по популярност е електронната фактура, за която знаят 47% от запитаните. По-слабо известни за клиентите са проверката на сметка чрез sms и възможността за деклариране на показания.

„Оценяваме резултатите от проучването като позитивна оценка за нашата работа. Същевременно съзнаваме, че има още много детайли, които трябва да усъвършенстваме. Вярвам, че изследването ще ни помогне да вземем най-правилните решения в посока подобряване на обслужването и комуникацията с нашите клиенти”, каза Зорница Йорданова - Директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България” АД.

ЧЕЗ припомня на своите клиенти, че за допълнителна информация за предлаганите от компанията услуги могат да се обръщат към Центровете за обслужване на клиенти в Западна България, служителите на на денонощната информационна линия 0700 10 010 и корпоративния уебсайт www.cez.bg.

Пресцентър на ЧЕЗ България