33 000 битови клиенти на ЧЕЗ получават електронна фактура

Услугата носи удобства - достъпна е отвсякъде и спестява време

ЧЕЗ изпраща електронна фактура на повече от 33 хил. битови клиенти. Това сочи статистиката два месеца след въвеждането на услугата. До момента най-предпочитаният от клиентите канал за заявяване на услугата е корпоративният уебсайт www.cez.bg.  Той е използван от 90 % от избралите да получават сметката си за електроенергия онлайн.

Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София – над 60 %. Значителен интерес към услугата е отбелязан и в Плевен, и Благоевград, където са постъпили съответно 6% и 4% от всички заявки.

„Клиентите ни оценяват предимствата на електронната фактура,  освен това все повече хора стават отговорни към проблемите, свързани с опазването на околната среда. За да може максимално голям брой потребители да се възползват от удобствата на тази услуга, ние в ЧЕЗ ще продължим да работим за популяризирането й. Наблюденията ни сочат, че все повече клиенти се ориентират към електронното обслужване, а ние се постарахме да го превърнем в една сигурна и удобна алтернатива“, каза Кремена Стоянова - изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България.

ЧЕЗ въведе услугата „електронна фактура” от 1 август тази година. Всички битови клиенти на компанията могат да се регистрират за получаването й безплатно на корпоративния сайт www.cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010. Необходимо е потребителите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Заявления се приемат също в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Бланка на декларацията има и на гърба на всички месечни фактури, издадени след 12 август.

Пресцентър на ЧЕЗ България