ЧЕЗ дава възможност на клиентите си да платят задълженията си за електроенергия с SMS

Еднократна регистрация помага на потребителите да спестят време и усилия

 ЧЕЗ дава възможност на клиентите си да платят задълженията си за електроенергия с sms, изпратен от мобилния си телефон. Това може да стане с еднократна регистрация в системите ePay.bg, eBG.bg и iCard.bg. Вариантът за плащане с кратко съобщение е достъпен за притежателите на GSM с номер към български оператор и кредитна или дебитна карта.

Освен да платят месечните си задължения с sms, клиентите на мобилния оператор “М-Тел” могат и да проверяват сметките си за електроенергия с кратко съобщение. От въвеждането на тази опция през юли 2009 г. до момента са се възползвали над 28 хил. потребители.

За да улесни своите клиенти, ЧЕЗ предлага и възможността да се регистрират за „sms преди прекъсване”, който напомня на потребителите за изтичане на крайния срок на плащане на задълженията. През 2010 г. са изпратени общо над 25 хил. подобни кратки съобщения, а само за първото полугодие на тази година броят им е близо 23 хил. От началото на 2011 г. 24 хил. клиенти на „М-Тел”  са се регистрирали за услугата. Компанията работи за възстановяване предоставянето й и за  абонатите на“Глобул”.

Въпреки удобството на издължаването с sms,клиентите, които се възползват към момента, са относително малко, като през системата ePay.bg средно месечно се извършват около 150 плащания по този канал.

“Възможността за плащане и информиране с кратко съобщение е само един от вариантите, които предлагаме на нашите клиенти с цел да им спестим време и усилия. Ние продължаваме да разработваме нови опции за комуникация с потребителите, които да сa в синхрон с техните очаквания”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

ЧЕЗ припомня на своите клиенти, че компанията предлага 12 начина за безкасово плащане на месечните задължения. Само от началото на годината до края на май близо 151 хил. клиенти на ЧЕЗ са избрали да платят безкасово сметките си, което е ръст от 11% спрямо същия период на 2010 г. От тях 70 хиляди, или 15% повече от миналата година, са предпочелите системата ePay.

Клиентите могат да получат изчерпателна информация как да се възползват от различните варианти за индиректна комуникация в секцията „За клиента“ на корпоративния сайт – www.cez.bg, или на денонощната информационна линия на компанията – 0700 10 010.

 

PR