Мениджърите на ЧЕЗ обслужваха клиенти в рамките на „Седмица на потребителя” в Западна България

Компанията планира инициативата „Седмица на потребителя” да прерасне в ежегодна

 

Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал и други представители на топ мениджмънта на компанията се включиха лично в обслужването на посетителите на Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Това стана в рамките на инициативата „Седмица на потребителя”, която компанията проведе в дните от 21 до 25 март2011г. включително. Мероприятието е част от политиката на ЧЕЗ за развитие на услугите и максимално улесняване на клиентите. ЧЕЗ планира да превърне инициативата в традиционна, като провежда„Седмица на потребителя” всяка година през март.

През седмицата мениджърите посетиха клиентските центрове на ЧЕЗ в София, Плевен, Ловеч, Кюстендил, Перник, Благоевград, Сандански, Дупница, Гоце Делчев, Разлог и Петрич. В продължение на един час всеки ден те отговаряха на въпросите на потребителите и бяха на разположение за консултации. На посетителите в центровете бяха раздавани енергоспестяващи крушки и подготвената от ЧЕЗ книжка „Пътеводител на клиента”. Тя съдържа практическа информация за предлаганите от компанията услуги и има за цел да улесни потребителите. Клиентите получаваха и „Зелена книжка“ -брошурас полезни съвети за енергийна ефективност, изготвена от Българското училище за политика.

В рамките на „Седмица на потребителя” мениджърите на ЧЕЗ обслужиха лично  над 100 клиенти. Потребителите най-често повдигаха въпроси за месечните си сметки, съдържанието на фактурата, процедурата за нови присъединявания, различните услуги, които предлага ЧЕЗ, евентуалното въвеждане на електронна фактура и енергийната ефективност.

„Клиентите и тяхната удовлетвореност са най-важните в нашата работа. Затова ние се стараем постоянно да надграждаме и развиваме услугите, които им предлагаме. С тази инициатива искахме да изразим лично нашата благодарност към тях и да покажем решимостта си да продължим и занапред да работим с всички сили за техния комфорт и удобство”,каза Петър Докладал.

В рамките на „Седмица на потребителя” представители на топ мениджмънта на ЧЕЗ се срещнаха и с водещите потребителски организации – Комисия за защита на потребителите (КЗП), Българска национална асоциация „Активни потребители” (БНАП) и Независим съюз на потребителите (НСП). ЧЕЗ и потребителските организации обсъдиха вариантите за партньорство с цел оптимизиране на услугите за клиентите на компанията. По време на срещата беше дискутирано евентуалното откриване на съвместни приемни за потребителите, както и възможностите клиентите да бъдат запознати по-подробно с дейността на ЧЕЗ и услугите, които компанията предлага.

PR