Петър Докладал се срещна с клиенти на ЧЕЗ

Регионалният мениджър на компанията за България започна поредица от посещения в Центровете за обслужване на клиенти

 

Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал се срещна с клиенти на компанията тази сутрин. Това стана при посещението му в Центъра за обслужване на клиенти на столичната улица „Козлодуй” 14. По време на визитата си Петър Докладал се увери на място в качеството на обслужване и удовлетвореността на клиентите. Той обслужи лично някои от посетителите и изслуша исканията и препоръките им към компанията. Визитата е по идея на г-н  Докладал и е първата от планирана поредица от посещения в центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Това е и една от стъпките, част от кампанията на ЧЕЗ, за повишаване на доверието на клиентите.

„Удовлетвореността на клиентите е най-сигурната оценка за една компания, която доставя жизненоважни услуги, каквато е ЧЕЗ. Ще бъда безкомпромисен за качеството на обслужването и ще следя лично за това да не остане въпрос без отговор – нито в центровете за обслужване на клиенти, нито на телефонната ни линия, нито по имейла”, каза Петър Докладал.

На територията на Западна България работят общо 31 центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. Потребителите могат да зададат своите въпроси към компанията и на денонощната информационна линия 0700 10 010, както и на специално създадения имейл zaklienta@cez.bg