Абонатите на „Глобул” временно нямат достъп до услугата на ЧЕЗ „SMS известяване преди прекъсване”

ЧЕЗ води преговори за максимално бързо възстановяване на услугата за своите клиенти

Клиентите на ЧЕЗ, които изполват услугата „SMS известяване преди прекъсване”* и са абонати на „Глобул”, от днес, 13.01.2010 г., не могат да се възползват от нея. Причината е във временно прекратяване на договорните отношения между ЧЕЗ и телекомуникационната компания.

„Временното прекъсване на отношенията ни с „Глобул” се дължи на факта, че предложената от мобилния оператор ценова оферта не ни удовлетворява. Надяваме се, в духа на коректните партньорски отношения и откритата комуникация в най-скоро време двете компании да постигнат консенсус. Целта ни е да успеем максимално бързо да възстановим комфорта на нашите клиенти”, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България”.

До възстановяване на услугата клиентите на ЧЕЗ могат да се информират за задълженията си за електроенергия и сроковете за плащане през познатите информационни канали:

§        -       от меню „Проверка на сметка” през корпоративния уебсайт на компанията www.cez.bg

§        -       през телефонната линия 0700 10 010 (денонощно)

§        -       от месечните си фактури.

*Услугата „SMS известяване преди прекъсване” дава възможност на клиентите на ЧЕЗ, които са я заявили, да получават предупредителен SMS преди прекъсване на електрозахранването след изтичане на сроковете за плащане на задълженията.

PR