33-ма клиенти на ЧЕЗ спечелиха безплатна сметка за ток през 2010 година

С 13% е нараснал броят на безкасовите плащания към компанията през миналата година в сравнение с 2009 г.

Общо 33-ма клиенти на ЧЕЗ спечелиха в рамките на кампанията „Безплатна сметка за ток”, организирана от ЧЕЗ и ePay.bg. На 3 януари 2011 г.бе изтеглен последният печеливш от томболата, която се провеждаше всеки понеделник в периода от 17 май до 31 декември 2010 г. В жребия участваха автоматично всички, които плащат задълженията си за електроенергия през ePay.bg.

“Избрах този начин за плащане на сметката си за ток, защото е лесен, удобен и не е свързан с чакане по опашки”, казва Шекип Карнобатлъ от гр. Плевен, един от последните печеливши в кампанията. Той споделя, че плаща задълженията си през ePay.bg от една година.

В рамките на кампанията ЧЕЗ подари на своите клиенти суми на обща стойност 1657,43 лв.

Междувременно за последната една година е отбелязан ръст от 13% в електронните

плащания на клиентите към компанията. Само за 2010 година са реализирани над 1,8

милиона електронни транзакции за плащане на сметки за електроенергия към ЧЕЗ. Това

дава на експертите в компанията основание да смятат, че доверието на клиентите към

този вид услуги се е повишило и обемът на тези плащания ще продължи да бележи същия

устойчив растеж. От компанията партньор в кампанията – “Ипей”, споделят, че само за

периода на кампанията „Безплатна сметка за ток” плащанията през системата Epay.bg са

се увеличили средно с 21%.

„Тази година ние ще се съсредоточим основно върху разширяването на възможностите за дистанционно обслужване на нашите клиенти. По този начин целим да ги улесним, да спестим тяхното време и да им предоставим максимален комфорт. Ще работим за допълнителното популяризиране на начините за безкасово плащане и развитието на обслужването по телефона. Разбира се, най-големи надежди възлагаме на основния си проект от стратегията за разширяване на възможностите за дистанционно обслужване –електронната фактура, която е в процес на тестове”, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България”.

Скоро се очаква стартиране на услугата електронна фактура както за битовите, така и за стопанските клиенти на компанията. С еднократно подаване на заявление във всеки от центровете за обслужване на клиенти в Западна България всеки наш клиент ще може да замени хартиената си фактура с електронна. Клиентите, сключили споразумение за индиректно заявяване на услуги, ще могат да направят това по телефона.

За въпроси и допълнителна информация клиентите могат да се обръщат към служителите на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010.

PR