Над 300 хил. клиенти на ЧЕЗ проверяват сметката си онлайн всеки месец

Компанията предлага нов, по-добър и удобен за навигация дизайн на сайтовете си

 Близо 330 хиляди клиенти на ЧЕЗ проверяват сметката си за електроенергия онлайн всеки месец, сочи статистика на компанията. От началото на годината сайтовете www.cez.bg и www.cez-rp.bg се посещават средно от около 540 хил. потребители месечно, което е 10% ръст в сравнение със същия период на 2009 година.

„С оглед на развитието на онлайн технологиите и все по-честото присъствие на интернет в живота на българите, компанията непрекъснато инвестира в подобряване на каналите за индиректна комуникация”, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България”.

От вчера официалните уебсайтове на ЧЕЗ, www.cez.bg и www.cez-rp.bg,са с нов, още по-добър и удобен за клиентите дизайн. Предвид посещаемостта на отделните секции, освен по-добрата навигация нововъведенията са насочени основно към доразвиване на платформата за проверка на месечната сметка и по-висока защита на личните данни на потребителите.

Благодарение на направените подобрения клиентите ще могат да проследяват историята на месечните си фактури, а платените и неплатените сметки ще се различават и чрез цветова сигнализация. По този начин потребителите, които следят сметките си онлайн, ще бъдат допълнително улеснени и предпазени от пропускане по невнимание на плащането им. 

Клиентите, които използват услугата „sms известяване”, ще виждат и тази информация в меню „Проверка на сметка”. Компанията напомня, че потребителите, които още не са се възползвали от възможността за безплатно известяване за просрочени плащания преди прекъсване на захранването, могат да го направят с sms на кратък номер 170077 (за 3-те мобилни оператора).

Като част от концепцията за модернизиране на услугите и общуването с клиентите ЧЕЗ е разработила и предлага 12 начина за безкасово плащане на месечната сметка за електроенергия. За още по-голямо удобство на клиентите си от началото на следващата година компанията ще разшири спектъра на индиректните си услуги, като даде възможност на потребителите да изберат да получават електронна фактура вместо старата сметка на хартиен носител. Така живеещите в Западна България ще си гарантират бърз и сигурен достъп до информацията за задълженията си на посочен от тях имейл адрес.

PR