Сайтовете на ЧЕЗ с нов, по-добър дизайн

Нововъведенията позволяват бърза и лесна навигация и проследяване на плащанията

От понеделник официалните уебсайтове на ЧЕЗ, www.cez.bg и www.cez-rp.bg, ще бъдат с нов, още по-добър и удобен за клиентите дизайн. Освен по отношение на външния вид нововъведенията са насочени към доразвиване на платформата за проверка на месечната сметка и по-висока защита на личните данни на потребителите.

Благодарение на направените подобрения клиентите ще могат да проследяват историята на месечните си фактури, а платените и неплатените сметки ще се различават и чрез цветова сигнализация. По този начин клиентите, които следят задълженията си онлайн, ще бъдат допълнително улеснени и предпазени от пропускане по невнимание на плащането на месечните си задължения. 

Клиентите, които ползват услугата „smsизвестяване”, ще виждат и тази информация в меню „Проверка на сметка”. Всички, които още не са се възползвали от възможността за безплатно известяване за просрочени плащания преди прекъсване на захранването, могат да го направят с sms на кратък номер 170077 (за 3-те мобилни оператора).

Статистиката на ЧЕЗ показва, че от началото на годината сайтът се посещава средно от около 540 хил. потребители месечно.  Най-често те се насочват към секцията „Проверка на сметка”, където са регистрирани около 60 % от всички посещения на сайта.

„Във времена като днешните, когато технологиите се развиват толкова бързо, оптимизирането на модерните канали за комуникация е от особено голямо значение. Ние съзнаваме, че за една съществена част от нашите клиенти общуването онлайн е ежедневие, затова и инвестираме в развитие на уеб-базираното и индиректно обслужване”, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България”.

Като част от концепцията за модернизиране на услугите и общуването с потребителите ЧЕЗ е разработила и предлага на своите клиенти 12 начина за безкасово плащане на месечната сметка за електроенергия От началото на следващата година компанията ще разшири спектъра на индиректните си услуги, като даде възможност на клиентите да изберат да получават електронна фактура вместо старата сметка на хартиен носител. Така потребителите от Западна България ще си гарантират бърз и сигурен достъп до информацията за задълженията си на посочен от тях имейл адрес.

PR