Броят на жалбите на клиентите на ЧЕЗ намалява

По-малкото оплаквания са резултат от инвестициите на компанията в повишаване на сигурността и качеството на електрозахранването

Броят на оплакванията от услугите на ЧЕЗ намалява. Това сочи статистиката на компанията от началото на годината до момента. От началото на октомври в клиентските центрове на ЧЕЗ са подадени едва 58 основателни жалби, а през септември общият брой на основателните оплаквания е 115. За сравнение средният месечен брой основателни жалби, постъпили в клиентските центрове на компанията за първите осем месеца, е 148.

„Намалелият брой жалби е сигурен показател за повишаването на качеството на услугите, които предлагаме на нашите клиенти. ЧЕЗ инвестира непрекъснато в дейности, свързани с подобряване на сигурността и качеството на електрозахранването. Радваме се, че усилията и инвестициите дават резултат”, каза Радослав Димитров, директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България.

"Разбира се, има още много какво да се желае и ние ще продължим да работим в тази насока, като обучаваме нашите служители и въвеждаме нови и модерни системи за работа с клиенти. Това е дългосрочен проект, който на практика е непрекъснат, тъй като непрекъснато има какво да усъвършенстваме. Клиентите ни стават все по-взискателни и това е добре, защото тяхната удовлетвореност е нашият най-добър коректив и показател доколко добре си вършим работата", добави г-н Димитров.

От началото на годината до момента компанията е инвестирала 22,4млн. лева в повишаване на сигурността и качеството на електрозахранването. За да постигне оптимални и дългосрочни резултати, според изчисления на компанията, ЧЕЗ се нуждае от 130 млн. лева годишни инвестиции.

Компанията използва възможността да напомни на своите клиенти, преди да отправят коментар за размера на получената от тях месечна фактура, да сверят описаната в нея информация с показанията на електромера си. В случай на въпроси по съдържанието на фактурата клиентите могат да се обърнат по всяко време и от всяка точка на страната към служителите на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010.

 

PR