ЧЕЗ подари безплатна сметка за ток на 16 клиента

85% от гласувалите на сайта на ЧЕЗ заявяват, че биха искали да получават на месечната сметка по имейл

ЧЕЗ подари месечната „сметка за ток” на 16 свои клиенти, платили задължения си за електроенергия чрез популярната Интернет платформа ePay.bg. Съвместната инициатива наЧЕЗ иePay „Безплатна сметка за ток“започна на 17 май и ще продължи до края на тази година.

От началото на кампанията ЧЕЗ е възстановила общо 604 лв. на клиенти. Шестнадесетият късметлия бе избран чрез жребий сред всички клиенти на ЧЕЗ, които в периода 30август– 5 септември 2010 г. са платили сметката си за ток онлайн през системата ePay.bg.

„Плащам сметката си за електроенергия през ePay.bg вече над 5 години и смятам, че това е един изключително лесен, бърз и сигурен начин за плащане”, коментира Г. Г. от София, който е и последният печеливш.

Томболата се провежда всяка седмица като в нея автоматично се включват клиентските номера на всички абонати, заплатили месечните си задължения за електроенергия чрез системата за електронни разплащания на ePay (www.epay.bg) през последните 7 дни. Имената на печелившите се публикуват на интернет страниците на ЧЕЗ и ePay.bg  – www.cez.bg и www.epay.bg.

„Все повече наши клиенти се възползват от възможностите, които Интернет предлага за плащане или проверка на сметката. Само за година броят на клиентите, които плащат сметката си за ток безкасово, се е увеличил със 17%. Голям интерес има и към планираното въвеждане на електронната фактура,” заяви Зорница Йорданова, директор Маркетинг и подпомагане на продажбите в ЧЕЗ Електро България.

Гласувалите в анкетата, с която компанията цели да проучи отношението на абонатите към въвеждането на електронната фактура, вече са 4182. Мнозинството от тях - 85% отговарят, че биха заменили хартиената си фактура с електронна. Запитването беше публикувано на 25 август 2010 г. на официалния сайт на компанията www.cez.bg - http://www.cez.bg/bg/za-klienta/bitovi-i-stopanski-klenti/proverka-na-smetka.html

PR