ЧЕЗ подари по една сметка на 15 свои клиенти

Кампанията „Безплатна сметка за ток” е възстановила общо 581 лв. на абонати, които плащат през ePay

ЧЕЗ изтегли петнадесетия печеливш от съвместната си инициатива сePay.bg „Безплатна сметка за ток“. Късметлията бе избран чрез жребий сред всички клиенти на ЧЕЗ, които в периода23 – 29август 2010 г. платиха сметката си за ток онлайн през системата ePay.bg.

„Усещането да получиш пари само за това, че си платил през Интернет е страхотно. Ще зарадвам жена си с приятна изненада с новината за спестената сума”, коментира В. М. от Враца, който е един от последните печеливши.

От началото на кампанията ЧЕЗ е възстановила общо 581.28 лв. Инициативата започна на 17 май и ще продължи до края на тази година. Тя се провежда под формата на томбола, в която автоматично се включват клиентските номера на всички абонати, заплатили месечните си задължения за електроенергия чрез системата за електронни разплащания на ePay (www.epay.bg). Всяка седмица ЧЕЗ възстановява последната сметка на един от клиентите, превели дължимата сума през последните 7 дни (сумата се регистрира като надплатена и клиентът я използва за погасяване на бъдещи задължения). Имената на печелившите се публикуват на интернет страниците на ЧЕЗ и ePay.bg  – www.cez.bg и www.epay.bg.

Вътрешната статистика на ЧЕЗ показва, че делът на клиентите, които плащат сметката си за ток безкасово, е нараснал със 17% за последната една година. Така към момента броят на абонатите, които се възползват от удобството, е около 150 000.

За своите клиенти ЧЕЗ предлага общо 12 начина за безкасово плащане на месечната сметка за електроенергия. Във връзка с големия интерес към дистанционното обслужване от октомври компанията ще предложи на абонатите си и възможността да получават сметката си за електроенергия онлайн чрез услугата „електронна фактура”.

Повече информация за Безкасовите начини на плащане ще намерите на уеб страницата на ЧЕЗ www.cez.bg и на денонощната телефонна линия на клиента 0700 100 10.

PR