Над 1000 клиенти на ЧЕЗ се включиха в анкетата за електронната фактура до момента

 

93% от гласувалите са подкрепили получаването на месечната сметка по имейл

Над 1000 клиенти на ЧЕЗ са гласували в анкетата, с която компанията цели да проучи отношението на абонатите към въвеждането на електронната фактура. Запитването беше публикувано в сряда на официалния сайт на компанията www.cez.bg.

Само четири дни след старта на анкетата са отговорили 1058 души (към 00:00 ч в неделя). Резултатите до момента показват, че нагласите към въвеждане на електронната фактура са позитивни. На въпроса „Бихте ли заменили хартиената си фактура с електронна?“ 93% от гласувалите са отговорили с „Да”.

„Всеки месец на нашия сайт ние отчитаме близо 400 000 посещения, по-голямата част от които са за проверка на задълженията за електроенергия. Уверени сме, че електронната фактура ще улесни максимално тези наши абонати, като направи търсената от тях информация още по-лесно достъпна през електронната им поща”, каза Алеш Дамм, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.

Компанията информира своите клиенти, че във връзка с промяна във функционалността на сайта са възможни временни смущения или забавяния при работата с официалната уеб страница. Подобна профилактика обикновено се извършва от IT екипа на ЧЕЗ в летния период с цел оптимизирането на работата на сайта.

ЧЕЗ уверява всички свои клиенти, че техническите дейности по www.cez.bg няма да засегнат коректността на данните за плащанията и дължимите суми за електроенергия на потребителите в клиентската система на компанията.

Kлиентите, които желаят да проверят сметката си за електроенергия, могат да го направят също и на денонощната телефонна линия 0700 10 010 и чрез zaklienta@cez.bg. Справка за дължимата сума може да се направи и вкасите, и центровете за обслужване на клиенти на компанията.

PR