ЧЕЗ проучва отношението на клиентите си към въвеждането на електронна фактура

Компанията дава възможност на всеки да се включи в анкетата на сайта www.cez.bg

ЧЕЗ България започва днес проучване на отношението на своите клиенти към въвеждането на електронна фактура. Компанията ще постави на официалния си сайт  www.cez.bg анкета, в която всеки от абонатите ще може да изрази своето мнение.

„Пристъпваме към въвеждане на електронна фактура, за да отговорим на засиления интерес от страна на нашите клиенти. Получаването на сметката за електроенергия онлайн е, от една страна, екосъобразно, от друга – би спестило на компанията разходи, които ще бъдат реинвестирани в подобряване на качеството на предлаганите услуги“, каза Алеш Дам, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.

Компанията планира да предостави възможност на желаещите клиенти още от месец октомври тази година да получават електронни фактури. Всеки от клиентите на ЧЕЗ ще може сам да избере дали да получава хартиена или онлайн версия на месечната си сметка.

Издаването на електронната фактура ще се осъществява в клиентския софтуер на ЧЕЗ – SAP IS-U, след което тя ще се подписва с електронен сертификат, който гарантира достоверността й. Електронната фактура ще се изпраща на абонатите по имейл в PDF формат и ще бъде напълно идентична с хартиената версия.

PR