Трима клиенти на ЧЕЗ спечелиха от кампанията „БЕЗПЛАТНА СМЕТКА ЗА ТОК“

ЧЕЗ България изтегли още трима печеливши от кампанията „Безплатна сметка за ток“. В кампанията участват всички клиенти на ЧЕЗ, които плащат сметката си за електричество онлайн през системата ePay.bg. Всяка седмица електроразпределителното дружество възстановява сумата от сметката  на един от тях.

Кампанията „Безплатна сметка за ток“ е съвместната инициатива на ЧЕЗ и ePay.bg, която стартира на 17 май 2010 г. и е поредната инициатива на ЧЕЗ във връзка с популяризирането на безкасовите начини за плащане на консумирана електрическа енергия.

От старта на кампанията общо10 клиента на ЧЕЗ България са получили обратно стойността на последната платена сметка за ток. Промоционалните тегления се провеждат ежеседмично, като в тях участват автоматично всички клиенти на ЧЕЗ, извършили плащане през системата за електронни разплащания ePay.bg в рамките на предходната календарна седмица. Участието в томболата не е обвързано с предварителна регистрация. ЧЕЗ България приспада спечелената сума от следващата дължима сметка на клиента. Имената и клиентските номера (и стари ИТН) на печелившите се публикуват на интернет страниците на ЧЕЗ и ePay.bg  – www.cez.bg и www.epay.bg.

ЧЕЗ и ePay.bg пожелават успех на всички участници в кампанията „Безплатна сметка за ток“!

Възможността за безкасови плащания е едно от силните предимства за клиентите на ЧЕЗ България. Използването на системата ePay.bg спестява време и средства, не обвързва клиентите с работното време на касите и им дава свобода да извършат плащането си отвсяко място и по всяко време.

PR