ЧЕЗ ще уведомява с SMS клиентите си за изтичащ срок за плащане на сметките за електроенергия

От днес, 28 юли 2009 г., ЧЕЗ стартира sms услуга за безплатно известяване на своите клиенти за изтичащ срок за плащане на сметките за електроенергия. Известието, което клиентите ще получават съдържа стойността на задължението, както и датата, след която ще бъде прекъснато електрозахранването. Предлаганата от ЧЕЗ услуга е първа по рода си за компания от енергийния сектор в България.

Чрез sms известяването ще се повиши качеството на предлаганите от дружеството услуги и ще се улеснят потребителите. От ЧЕЗ също така се надяват, че услугата ще помогне за ограничаване броя на прекъсванията на електрозахранването поради неплатени задължения.

Клиентите на ЧЕЗ могат да активират услугата след регистрация, която може да се извърши чрез sms на кратък номер 170077, на www.cez.bg или на място в Центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България. При попълване на регистрационната форма в Центровете за клиенти или на Интернет страницата клиентът може да заяви съгласието си да получава и за в бъдеще допълнителна информация от ЧЕЗ, свързана с новости и други услуги, предлагани от компанията.

Регистрацията чрез sms става като се изпрати съобщение на кратък номер 170077, за всички мобилни оператори, със съдържание ИТН на клиента. Стойността на sms-а е според тарифния план на клиента, без увеличение на цената. В случай, че клиентът желае да получава на този мобилен номер информация за повече от един обект, може да изпрати в един sms до пет ИТН номера. Услугата се активира в рамките на 24 часа след успешната регистрация, което се потвърждава с текстово съобщение или и-мейл до клиента (в зависимост от избрания начин на регистрация). След успешна регистрация, клиентите на М-Тел могат да се възползват от допълнителна възможност – да изпратят sms с текст „smetka” на краткия номер 170077 и в отговор ще получат съобщение с размера на текущото си задължение към ЧЕЗ. Изходящиятsmsе на цена според тарифния план на клиента.

„Последните ни анализи установиха, че голяма част от клиентите, прекъсвани поради неплащане, не са нелоялни към ЧЕЗ, а просто забравят за сроковете си за плащане. Именно затова смятаме, че много от тях с радост ще се възползват от новата услуга”, заяви Радослав Димитров, Директор „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ България. От ЧЕЗ съобщиха още, че започват кампания за популяризиране на новата услуга, за да се даде възможност на повече клиенти да се регистрират.

ПР и Комуникация