ЧЕЗ организира дни на енергийната ефективност в 5 града на Западна България

Приключи роуд шоуто на компанията организирано в рамките на кампанията „По-малко енергия, повече светлина”

На 5 юни, събота, в гр. Ловеч се състоя последното събитие от образователната кампания на ЧЕЗ за повишаване на енергийната ефективност „По-малко енергия, повече светлина”. Дружеството обиколи 5 града в Западна България – Благоевград, Кюстендил, Враца, Плевен и Ловеч.

Програмата на събитията бе с информационно развлекателен характер и бе насочена, както към възрастни, така и към деца. Посетителите имаха възможност да разгледат изложба от информационни табла със съвети за пестене на електроенергия, аспециалисти от Агенцията по енергийна ефективност отговаряха на въпросите на присъстващите, свързани с мерките за повишаване на енергийната ефективност. В програмата на събитията имаше още забавни игри и образователни викторини. За деца бяха сформирани своеобразни работилници, където заедно те сглобяваха дървени макети, задвижвани от вятър и слънчеви батерии.

Основна цел на кампанията на ЧЕЗ „По-малко енергия, повече светлина” е да информира потребителите за важността от прилагане на принципите на енергийната ефективност в ежедневието и по този начин да провокира отговорно и устойчиво потребителско поведение в страната. Ето защо заедно със сметките за консумирана електроенергия, компанията ще изпраща до своите потребители и съвети за това как да намалят нейното потребление. Полезни съвети за ежедневното пестене на електроенергия при използването на различни електроуреди могат да бъдат намерени и на сайта на компанията www.cez-rp.bg. На страницата потребителите ще открият още и калкулатор, изчисляващ количеството електроенергия, което изразходва едно домакинство чрез уредите, които притежава.

„Безхаберната употреба и пилеенето на енергия нанасят вреди. И това е свързано не само с излишни натоварващи разходи, но и с излъчването на големи количества вредни емисии от парникови газове, които утежняват и без това крехкия климат на планетата. Ето защо повече потребители се нуждаят от убеждаване чрез постоянни образователни и информационни кампании за добрите страни на рационалното използване на енергията”, сподели Таско Ерменков, изпълнителен директор на Агенцията по енергийна ефективност, в специално интервю за сайта на ЧЕЗ.

PR