ЧЕЗ Електро изпраща средно по 237 000 sms-и на година, за да улесни своите клиенти

Броят на потребителите, които предпочитат удобството на sms известията, нарасна повече от два пъти

Общо 124 837 клиенти на ЧЕЗ Електро България имат активни регистрации да ползват безплатните sms услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс. За една година регистрациите нараснаха повече от два пъти, което показва, че все повече хора оценяват удобството на електронните услуги, които пестят средства и неудобства на клиентите.

На година ЧЕЗ Електро изпраща над 237 000 съобщения. Средно около 830 sms-а на месец за проверка на сметка, а близо 19 000 напомнят на клиентите, които са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план.

Двете smsуслуги са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Регистрацията за sms услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. Единствено при регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на електрони известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в център за клиенти на ЧЕЗ.

 Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg