ЧЕЗ България открива модерен център за обслужване на клиенти в София

Новият офис е оборудван в съответствие с най-съвременните тенденции в областта на работата с клиенти

На 19 декември 2016 г. ЧЕЗ България открива Център за обслужване на клиенти на ул. „Лъчезар Станчев“ № 5, „Софарма Бизнес Тауърс“, кула „Б“, партерен етаж. Новият офис е поредният от центровете с модерна визия, които допринасят за по-голям комфорт при обслужването на клиентите на ЧЕЗ.

Центърът е оборудван с модерна система за управление на клиентския поток и информационни екрани. Клиентите ще бъдат посрещани в комфортна приемна. Обслужването на потребителите и взаимоотношенията с тях са организирани в съответствие с международния стандарт EN ISO 9001:2008, който гарантира високо качество и клиентска удовлетвореност. В Центъра ще работят 10 служители. Всеки един от тях е преминал обучение за работа със специализиран софтуер и поведенчески умения за обслужване на клиенти.

Модерната бизнес сграда, в която се помещава новият офис, осигурява по-добро местоположение и по-голяма достъпност с градски транспорт, по-голямо удобство за всеки клиент с автомобил – открит паркинг с над 160 паркоместа и подземен паркинг с 440 паркоместа.

Центърът за обслужване на клиенти на ул. „Лъчезар Станчев“ № 5, „Софарма Бизнес Тауърс“, кула „Б“, партерен етаж ще работи всеки делничен ден от 08:00 ч. до 18:00 ч. В него клиентите ще получават пълната гама от услуги на ЧЕЗ, като сключване на договори за продажба на електрическа енергия, обслужване на клиенти на свободен пазар, сключване на договори за присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромер и други.

Повече информация за новия Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ може да бъде получена на денонощната информационна телефонна линия на компанията 0700 10 010 и на корпоративния сайт cez.bg.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg