Над 102 000 клиенти на ЧЕЗ използват безплатни смс услуги на компанията

За седем месеца ЧЕЗ изпрати близо 127 хиляди съобщения

Над 102 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните смс услуги, предоставяни от ЧЕЗ – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс. От началото на тази година ЧЕЗ изпрати близо 127 000 кратки съобщения – 123 000 за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а около 4 000 за проверка на текуща сметка. През периода януари – юли регистрациите за смс услуги достигнаха близо 23 300, което представлява увеличение с 35% в сравнение със същия период на миналата 2015 г.

Всеки месец между 16 000 и 20 000 регистрирани потребители, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си, получават безплатни смс известия преди прекъсване на електрозахранването, а над 700 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия с смс. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.

От стъпването си в България преди 11 години ЧЕЗ поставя клиента във фокуса на дейността си. Компанията разработи и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти, сред които електронна фактура, смс услуги и различни възможности за дистанционно обслужване. Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком. Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите особено в периода на летните отпуски, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Регистрацията е безплатна, единствено при регистрация чрез смс на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в Център за клиенти на ЧЕЗ.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg