2 342 клиенти на ЧЕЗ се възползваха от възможността за самоотчет

Най-много показания бяха декларирани на 03.08.2015

Над 2 300 клиенти на ЧЕЗ се възползваха от възможността да отчетат сами показанията на електромерите си във връзка с новата цена на електроенергията, която влезе в сила от 1 август с решение на Комисията за енергийно и водно регулиране. Клиентите на дружеството имаха 5 дни на разположение - от 1 до 5 август, да отчетат сами и, по избран от тях начин, да декларират показанията на електромерите – през уеб-сайта www.cez.bg, по електронната поща zaklienta@cez.bg, на денонощната телефонна линия 0700 10 010 или в Центровете за обслужване на клиенти.

Най-много самоотчети – 1 469 броя, бяха направени по телефон, през Контактния център,
359 клиенти подадоха информация през Търговските центрове, а 514 отчети постъпиха чрез електронните ни канали: по интернет бяха приети 293,а чрез електронната поща 221 заявки.

Самоотчитането е по желание и не отменя месечния отчет от Дружеството. Във връзка с новата цена ЧЕЗ извърши извънреден отчет на средствата за търговско измерване. За целта допълнително бяха ангажирани 327 служители, които работиха с удължено работно време, включително и през почивните дни.

Фактурите през месец август, които ще получат клиентите на ЧЕЗ, ще съдържат две стойности за използваната електроенергия – по стари и по нови цени. Първите фактури с тези стойности ще бъдат издадени на 9 август и ще пристигнат при клиентите, заявили услугата електронна фактура. Хартиените фактури с двете стойности ще започнат да се получават по обичайния график след 17 август.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail:communications@cez.bg