ЧЕЗ спечели награда за социално-отговорна кампания

Отличието се връчва за цялостната политика на дружеството в полза на обществото през 2014 г.

 

ЧЕЗ спечели първо място в категория социално-отговорна кампания. на „Годишните награди на b2b Media“. Отличието бе връчено на официална церемония на 24 юни за цялостната политика на ЧЕЗ в полза на обществото през изминалата година. Наградите на b2b Media отличават най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

„Грижата за обществото е част от нашето разбиране как се прави бизнес. Това не е еднократен акт на благотворителност, а дългосрочна инвестиция в бъдещето на България, която ние реализираме всеки ден, всяка минута с помощта на нашите близо 4000 служители в страната“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.


Компаниите от групата на ЧЕЗ в България прилагат дългосрочна стратегия за корпоративна социална отговорност, обединена в проекта „Инвестираме в България”. От 2005 г. до момента компанията е реализирала повече от 90 обществено полезни инициативи на стойност над  700 000 лева.

Петте направления на проекта са насърчаване на енергийната ефективност, грижа за природата, подобряване на градската среда, развитие на младите таланти и приобщаване на служителите към обществено полезни каузи чрез доброволчески инициативи. Подробна информация за проекта „Инвестираме в България“ се съдържа на уебстраницата www.investiramevbulgaria.com.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg