Над 66 000 клиенти на ЧЕЗ използват безплатните смс услуги

През миналата година компанията изпрати близо 135 000 хиляди съобщения

От 2009-та година до момента над 66 000 клиенти са регистрирани за безплатните смс услуги – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката с смс. През 2014 г. ЧЕЗ изпрати над 135 000 кратки съобщения – над 125 000 са за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а над 10 000 – за проверка на текуща сметка. През миналата година регистрациите за смс услуги достигнаха близо 15 000, което представлява увеличение с 23% в сравнение с 2013 г.

“Създаваме и поддържаме съвременни и удобни услуги, които пестят време и добавят стойност към нашето обслужване. Броят на клиентите, използващи смс услугите нараства, което е доказателство, че те са все по-необходими за нашите клиенти”, каза Ондржей Шафарж, Изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Всички начини за регистрация са безплатни, но при регистрация чрез смс на 170077 – клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.

Пресцентър на ЧЕЗ България

моб. тел.: 0889 10 58 29; 0888 95 92 48

е-mail:communications@cez.bg