Над 9 400 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за SMS-услуги от началото на годината

Компанията е изпратила общо над 110 хиляди кратки съобщения за периода януари-юли

Над 9400 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за предлаганите от компанията sms-услуги от началото на 2014 г. до края на юли. Така общият брой на потребителите, които се възползват от възможността за бърза проверка на месечната сметка и известяване при неплатено задължение, достигна 61 хиляди.

За първите 7 месеца от годината ЧЕЗ е изпратила над 105 хиляди кратки съобщения за просрочия на месечните задължения и повече от 5 хиляди sms-а с информация за размера на дължимата сума.

„Информирането чрез кратки текстови съобщения е част от концепцията ни за максимално вписване на предлаганите от компанията услуги в мобилното и динамичното ежедневие на клиентите. За нас е важно новите услуги, които разработваме, да улесняват комуникацията на клиентите ни с дружествата на ЧЕЗ. Радваме се, че все повече клиенти оценяват удобствата на предлаганите услуги“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Приблизително половината от регистрациите за sms-услуги се правят в офисите на Изипей, всеки четвърти се абонира чрез официалната уебстраница на ЧЕЗ, а останалите регистрации се извършват с изпращане на sms или в Центровете за обслужване на клиенти (ЦОК) в Западна България. Допълнителна информация за sms-услугите потребителите могат да намерят на www.cez.bg в секция „За клиента“, на денонощната информационна линия 0700 10 010 и в ЦОК.

За 9 години от стъпването си на българския пазар ЧЕЗ инвестира 771 млн. лева в поддържане, развитие и модернизиране на мрежите и подобряване на обслужването. Компанията създаде 31 Центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе нови и модерни практики в обслужването на клиенти, като институцията Енергиен омбудсман и Потребителски съвет. 

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg