ЧЕЗ съветва клиентите как да реагират в различни ситуации – от качеството на електроенергията до начините за плащане

Компанията публикува книжка с полезни съвети за клиентите

 ЧЕЗ България предоставя полезни съвети на клиентите си в най-новото издание на традиционния си „Пътеводител за клиента“. Книжката съдържа 40 страници информация за това как се разсрочва плащането на сметката за електроенергия, как се проверява размера на сметката, как да се реагира при нередности по мрежата и други актуални, потребителски теми.

В изданието е описано и как клиентите могат бързо и лесно да проверят причината за прекъсване на електрозахранването си. Компанията съветва първо да се провери дали не става дума изключване на предпазителите на вътрешното електрическото табло или авария по мрежата на етажната собственост. Ако случаят не е такъв, потребителят може да се обади на 0700 10 010 или да зареди мобилното приложение www.m.cez.bg, където само за 5 секунди ще получи информация за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяването му.

Книжката съдържа любопитни данни за най-често заявяваните услуги на ЧЕЗ и техните предимства, за това как се формира сметката за електроенергия и как най-лесно може да бъде намалена тя. В раздела „Консумирайте разумно“ е посочено потреблението на основните електроуреди в едно домакинство и са дадени практични съвети как то може да се контролира. За целта е публикувана „Карта за потребление“, в която клиентът може да вписва месечната си консумация и така да проследи колко електроенергия използва във времето. В най-новото издание „Пътеводител за клиента“ има и актуална информация за българския енергиен пазар и промените, които се случват през настоящата година, като стартирането на пазара на балансираща енергия и енергийната борса. Внимание е отделено и на най-малките потребители на електроенергия, за които има специален „Детски кът“ със съвети за разумно използване на електроенергията и забавна кръстословица.

„Целта ни е бизнесът ни да е предвидим за нашите клиенти - те да са информирани и да знаят какво могат да очакват от компанията като услуги. „Пътеводител за клиента“ се наложи като успешно издание през годините, което ние развиваме благодарение на обратната връзка на нашите клиенти“, каза Петър Докладал, Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Книжката се разпространява в тираж от 20 000 броя в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. В онлайн формат тя може да бъде намерена на корпоративния сайт на ЧЕЗ: http://www.cez.bg/edee/content/file-other/bulgaria/promo-boxes/orange-manual_2014_final.pdf.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg