M.CEZ.BG събра над 50 хиляди посецения за 5 месеца

При прекъсване на електрозахранванетоклиентите могат само за 5 секунди да проверят времето за възстановяването му

Близо 51 хиляди посещения бяха регистрирани на мобилната версия на корпоративния уебсайт на ЧЕЗ - m.cez.bg,за периода от стартирането й на 1 януари тази година до 30 май 2014 г. Само за  пет месеца приложението бе използвано от почти 30 хиляди души. Статистиката показва, че 80% от трафика е генериран през мобилни телефони, 17% - през таблети и 3% - през персонален компютър.

„Стремим се винаги да сме в крак с времето и новите технологии. Мобилната версияе още едно улеснение за нашите клиенти. Тя им осигурява по всяко време бърздостъп до интересуващата ги информация. Радваме се, че новата ни услуга провокира интереса на потребителите и все повече хора я използват. Това ни мотивира да разработваме и в бъдеще нови услуги в отговор на потребностите на клиентите“, каза Петър Докладал – Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

M.cez.bg e най-бързият и удобен начин за клиентите да се свържат с ЧЕЗ. Страницата се зарежда средно за 5 секунди и дава достъп до основната информация, която клиентите търсят. Уникалното в мобилната версия всъщност е приложението за Планови ремонти и аварии. То дава информация в реално време за планираните и непланираните прекъсвания на електрозахранването на обслужваната от ЧЕЗ територия в Западна България и очакваното време за възстановяване на захранването. Друго важно предимство на m.cez.bg е бутонът за директна връзка с денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010, благодарение на който само с едно кликване клиентът може да се свърже и да разговаря със служител на компанията. Мобилната версия предлага също така бърз достъп до информация за адресите на Центровете за клиенти и работното им време, новини за дейността на ЧЕЗ и актуалните клиентски кампании.

 От стъпването си на българския пазар преди 9 години ЧЕЗ поставя подобряването на обслужването във фокуса на корпоративната си политика. За този период компанията инвестира 771 млн. лева в производство, поддържане и развитие на мрежите и подобряване на обслужването, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе нови и модерни практики в обслужването на клиенти, като институцията Енергиен омбудсман и Потребителския съвет, в който независими експерти и потребителски организации съвместно търсят възможности за подобряване на работата с клиенти. 

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg